andreamalinsofia.blogg.se

GRATTIS!

Publicerad 2014-06-06 14:52:46 i Allmänt,

Till oss, ej Sverige!
Lägenheten såld, med vinst. Totaaal lycka o lättnad med tanke på att vi gav för mycket för den när vi köpte o haft säljångest sen dess. Men nu iaf, WOOP WOOP!
Hela den här helgen får vi fira. Dvärgen imon o böna på sön.
Men idag firar vi som sagt läggan o jag börjar me en räkmacka jag gjort själv för då blir det alltid godast. Mmmmm!!! 
Alfred firar med att öva magläge som han älskar. Detta syns tydligt på bilden till höger.
Jag har hängt på mig massa skramlande smycken för då känns det som man firar lite extra. Öööhh... Ja.

Ikväll blir de indiskt o en öl på det. Det goda bor i det enkla. 
Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela