andreamalinsofia.blogg.se

Men man tackar!

Publicerad 2014-06-27 17:32:55 i Allmänt,


För 3 månader sen beställde jag 3 nr av Vi föräldrar för typ 100 spänn. Man fick nämligen ett fint bäddset jag hittat för 300 på nätet så det var ju perfekt! Samt att man skulle få en snutte o några body shop produkter. Som jag trodde var resestorlek!
Premien tog slut på deras lager så först idag kunde jag hämta ut den. Och produkterna var i originalstorlek! Hur gött?!
Såå... För en hundring fick jag bäddset, snuttefilt (han äääälskar sin kanin så bra med en extra), samt body butter o lotion.
Ja och tre tidningar då. 

Vidare så är det nu tvättat, städat, bajs och lukt-fritt här hemma. Inväntar böna så vi kan laga pizza o kolla orange is the new black ikväll.
Mmmm... Go känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela