andreamalinsofia.blogg.se

Mallorca

Publicerad 2014-06-02 08:05:25 i Allmänt,


Taggat gäng tidig morgon på Landvetter!




Poolhäng och utsikten över poolen vi hängde vid ;)


Magaluf!

Familjen Robinson :-)

Familjen Jacobsson/Petersson

En bebispose i Palma och en i Cala Mayors hamn. Bytte outfit iaf ;)


Mupparna!


Lunchhak med go havsutsikt.

Här visar Alfred klart och tydligt vad han tycker om mjölkallergi och vattkoppor i största allmänhet...

Lite blandat från de dagar vi hann med innan böldpesten slog till. Eller barnen o de andra hade ju kul med lek o bad de flesta dagarna iofs :-)

Det första vi gjorde när vi installerat oss på hotellet första dagen var att gå ner till poolen några timmar.
Jag o Björn åkte in till Palma med Mia o Gary på måndagen och tisdagen drog hela gänget till Magaluf. Då hade Björn börjat bli sjuk med feber men vi visste ju inte vad det var så han hängde med o låg under parasollet hela dagen stackaren. Men den dagen njöt jag till fullo o badade i havet o fick slappa på min solstol. Alfred sov i vagnen flera timmar.
Så ska lagra minnet av den lilla trippen så det blir den jag minns när jag tänker tillbaka på Mallis 2014 ;)

I övrigt hände inte så mycket, var mest på hotellet o tog hand om stackars Björn o donade med Alfred. Men kom ut på lite lunch och småpromenader kring hotellet ibland. Vi åt födelsedagsmiddag med pappa allihopa nere i hamnen en kväll också.

Nästa semester för oss kommer bli oslagbar, det måste den bli.
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela