andreamalinsofia.blogg.se

Tlööööött

Publicerad 2014-06-14 19:28:23 i Allmänt,


Heldag ute i solen idag! Glidit runt på stan o donat lite. Mötte upp bästa Christian och hängde i Haga ett par timmar. Käkade lunch på En Deli, synd det inte ligger närmare hemma. Helt vegetariskt o mjölkfritt, och sjuuuukt gott me alla olika röror o salladsvarianter. 
Har även införskaffat mig en yoga-matta så nu ska jag gympa loss här hemma, haha. Alfred i sitt gym o jag på mattan :-)

Hade planer på att sätta oss o ta en öl påvägen hem men var helt slut. 
Gick o la oss 01 igår och jag var i Skatås halv 7 imorse, kanske förklarar saken.. 
Soffläge deluxe ikväll, det är vår melodi det! 
Imorgon blir det nog trädgårdsföreningen o slappa på en filt. Tänker mig att slumra lite och slöläsa i min nya bok. Samtidigt som Alfred ligger snällt bredvid o Björn masserar mina fötter...

HAHA. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela