andreamalinsofia.blogg.se

African style

Publicerad 2014-03-25 07:57:50 i Allmänt,

Hinner aldrig tvätta håret. 
Eller nä, nu ljög jag, kan tvätta det varje dag om jag vill men tar massa extra tid o det ska torka o är jobbigt när man är under tidspress o bebisen kanske börjar skrika (läs vråla).
Så jag skiter i att tvätta de helt enkelt o drar en sjal runt istället ;) fräsch tjej! 

Ska på efterkontroll hos min barnmorska nu snart! Funderar på att köpa med en blomma till henne... Är det konstigt? Fast jag vill ju det så det ska jag göra! Då är frågan bara... Vart ska jag köpa blomjäveln.. Inget som är öppet före 10.
Får bli Ica! Bäst o lägga på ett kol. 
Skygglappar på idag för övrigt för är så sockersugen att jag skulle kunna skjuta någon för en kaka. Våffeldagen också..
Ååååååhhhh.
Jag kämpar på helt enkelt.




Ska försöka få liv i tröttugglan här nu så vi kan bege oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela