andreamalinsofia.blogg.se

Bästa som finns

Publicerad 2014-03-28 10:45:22 i Allmänt,



Ligga i soffan o amma o han somnar efter en stund. Bara ligga där o lyssna när han andas. Finns inget bättre!
(Ingen kladdkaka i världen slår det. Tänker jag såhär på min femte sockerfria dag. Då går det lite lättare).

Han HAR faktiskt lite hår föresten, ser alltid skallig ut på bild. Men i hans feta lilla nacke kan man snusa in sig o rufsa i det fjuniga håret.

Flyttade upp vaggan igår så jag o böna kan sova bredvid varann. Några timmar/natt iaf :) får se hur det går framöver!



Alfred öskar alla en trevlig helg! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela