andreamalinsofia.blogg.se

En bra dag!

Publicerad 2014-03-06 15:54:39 i Allmänt,

Tog bussen till stan o lämnade blodprov på MVC, så nu håller jag tummarna att jag slipper levaxinet. Alfred sov så fint i vagnen under tiden så allt var chill, men sköterskan verkade stressad o skyndade på. Bara det att hon knappt höll nåt tryck efter och skickade ut mig. Tog på mig jackan o kände hur hela armen blev blöt... Eeeh rann massa blod o droppade på golvet. Niiice...
Gick tillbaka o blev tvättad o nyomplåstrad, haha. 
Passade även på att väga mig, såhär en månad efter kalaset. 13 kilo ner, woop woop! Alltså 6 kg från min vanliga vikt, det är ju INGENTING. Glad i hågen gick jag o köpte massa godis o trisslotter. Fick visa leg för o köpa lotterna... :-D

När jag gick från MVC sprang jag på min barnmorska jag gick hos. Åh, tycker om henne så mkt. Längtar nästan till återbesöket den 25. Men sen då?! Kanske ska smyga in på mvc emellanåt o sitta i väntrummet bara för o morsa lite på henne. Inte alls stalker-varning.
Måste ha henne nästa gång också om jag blir gravid nån mer gång iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela