andreamalinsofia.blogg.se

Gofika!

Publicerad 2014-03-05 13:15:09 i Allmänt,

Efter BVC-besöket idag så ställde jag in mig på skrikig bebis hemma, men han somnade i soffan efter amning så jag fikar i lugn o ro! Mina alternativa semlor, haha. Smakar godare än dom ser ut, lovar! Köpte helt enkelt vanliga semlebullar o bredde på lite sojayoghurt o hyvlade mandelmassa. Toppa me lite kardemumma. 
Mums ;-)

Vår lillskit har för övrigt vuxit 3 cm på en vecka o mäter nu 56 cm. Han får lugna ner sig lite, vill ha honom pytteliten ett tag till.

Nä måste återgå till fikat, ska göra en semla till...eller två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela