andreamalinsofia.blogg.se

Igår och idag.

Publicerad 2014-03-14 07:49:35 i Allmänt,


Som sagt, gårdagen var inte bra. Han var inte nöjd en minut. När han inte åt eller den korta stunden han sov låg han på mitt bröst med pannan i djupa veck. Jag undrar vad han tänker på. Förmodligen magknip och varför jag inte hjälper honom. Maktlösheten.
Lilla hjärtat.
Inatt har han sovit så bra, förmodligen slut efter gårdagen. Jag gick upp tidigt och duschade länge medans Björn fortfarande var hemma. Lillen sover fortfarande där uppe. Han är 5 veckor gammal idag, vuxit så mycket sen vi kom hem från BB. Men när man ser honom i vår säng inser man hur liten han faktiskt är. Älskar att se honom sova, ser så lugn och avslappnad ut. Vår fina bebis <3


Jag sitter med kaffe framför Nyhetsmorgon. Dom pratar om att "skaffa barn" och att det inte alltid är så enkelt. Det vet jag allt om. 
Känner mig hoppfull att denna dag blir bättre. Om inte började den iaf fantastiskt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela