andreamalinsofia.blogg.se

Naked

Publicerad 2014-03-22 10:12:00 i Allmänt,

Han ruinerar oss på blöjor. Hånar mig på nätterna när jag byter på honom innan jag ska amma. "Kan ju inte va skönt o ligga i sitt kiss o äta" tänker jag.
Hinner inte ens stänga den nya innan han brakar loss.
Väntar en stund, det kanske kommer mer? Inget kommer. Han garvar åt mig.
Byter och går in o lägger oss igen, langar fram käk.
Två klunkar tar han. Stannar sen upp, stirrar tomt och fokuserat framför sig. Benen spända som fiolsträngar. En ny explosion. Fortsätter sen glupskt klunka i sig. 
Och han veeet att när han ätit klart får han en ny torr blöja han kan somna i.

Nä men kul att du kan bajsa hörru, absolut!

La ut lager av handdukar på skötbordet innan iaf, så kan kunde röja loss bäst han ville. Utan blöja. 
Eeeeh röj blev det. Tur vi ska tvätta idag...

Helgen bjuder på storstädning här hemma, äta pizzarester. Imon ska vi till Floda och kanske Allum en sväng o kolla lite. Sol? Not so much. Hoppas den kommer...

Nu ska jag väcka skägget där uppe, nån måtta får de ju va på sovandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela