andreamalinsofia.blogg.se

Onsdag.

Publicerad 2014-03-12 19:38:48 i Allmänt,

Blev lite kass uppdatering igår, trött var jag! Men inte hänt så mycket iofs :-) 
Var riktigt varmt igår så promenerade in till stan o mötte söta Maria för en fika. Sen promenad hem igen o slappade resten av dagen. Var riktigt seg efter natten.
Idag var min fina Britta här några timmar. Drack kaffe o pratade om livet, hon är nog en av de härligaste personer jag känner. <3



Sen vid 15 var jag med lilleman hos doktorn för att följa upp mjölkprotein-historian. Dom gjorde pricktest o han grät så mycket. AJ i mitt mammahjärta :-(
Det visade inget, men han har haft lite mer blod i bajset sista dagarna o nu är jag nojjig att jag fick i mig nåt under helgen ute på stan. Frågade ändå väldigt noga efter ingredienser... Menmen. Ska köra fortsatt mjölkfritt nån månad till, sen testa introducera lite i taget o se vad som händer.

Imorgon är mitt stora projekt att köra några maskiner tvätt nere i källaren, vi får se hur det går. :-)

Nu ska jag äta kladdkaka o ladda för greys om en timme. Mmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela