andreamalinsofia.blogg.se

Satt som ett smäck!

Publicerad 2014-03-21 12:08:06 i Allmänt,

Knipet alltså! Visste inte riktigt vad jag skulle vänta mig av besöket, men det gick bra! Eller för att citera sjukgymnasten som undersökte mig "det är inte många som kommer till mig och har så stark och bra funktion i bäckenmuskulaturen". 
Knipövningar is the shit! Har fått ett träningsprogram nu också, haha. 
Fick även fritt fram för att börja styrketräna resten av kroppen så smått också. Jag är taggad!


Såå, så var det med det. :-)
Vad jag ska göra resten av dagen? Tackar som frågar!  Amma min son o knipa med stjärten tänkte jag. Och fredagsmyyyza med hemmagjord pizza.

Gaaammal bild. Men snart har jag muskler igen!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela