andreamalinsofia.blogg.se

Sommarkänslor

Publicerad 2014-03-29 18:47:43 i Allmänt,





Promenad till stan, jag fick sommarkänslor! Vårkänslor borde väl va mer på sin plats menmen, så var det iaf :-)
Vi var trötta, Björn var tröttast o ville nog mest hem o lägga sig, och Alfred sov i vagnen. Jag njöt av solen o värmen iaf, som jag längtat efter att gå utan jacka! Så skönt att inte behöva dra på Alfred massa extra kläder med.

Fick lite ärenden gjorda, köpte livets dryck (kaffe) och satte oss i en park. Jag ammade för att ungen skulle va nöjd o mätt för sen drog jag på massage! 
Det var.... himmelriket!! Min stackars svaga rygg grät av lycka.

Helt groggy nu, ska äta tacos o ligga på soffan resten av kvällen. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela