andreamalinsofia.blogg.se

Tisdag.

Publicerad 2014-03-04 08:08:54 i Allmänt,

Idag gick vi upp samtidigt som Björn vid halv 7. Eller jag gick upp rättare sagt, lille grodan låg kvar i sängen :)
Fattar inte hur jag kunde vara så pigg då jag inte sov nånting igår, var fullt upp o hade besök av Christian o Louise på kvällen. Mycket trevligt! 
Men började iaf dra igång en maskin tvätt, brygga kaffe o dona me allt möjligt.
Precis när jag skulle avnjuta min kopp till Nyhetsmorgon vaknade han såklart. Så jag satt på toan (ovanpå alltså), med mitt kaffe medans han låg på skötbordet o sket i vanlig ordning.

Nu drar han i sig frukost o jag kollar nyheterna. 
Funderar på att göra en favorit i repris idag o promenera till stan o tillbaka som igår. Det verkar bli sol...
Vill köpa semlor också men får ju inte äta vanliga. Det får lösas :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela