andreamalinsofia.blogg.se

Trötta.

Publicerad 2014-03-01 18:53:15 i Allmänt,

Idag är vi en trött familj. Lillen har vart vaken med knip i magen hela natten o gråtit o varit otröstlig. :-(
Lite blod i bajset senaste dagarna fick oss att åka till doktorn o allt var bra med vår plutt förutom knipet o blodet då. 
Så ska lämna prover på måndag för o se om han är allergisk mot mjölkprotein. 
På ett sätt hoppas jag han är det för då vet vi vad det är o kan göra nåt åt det. Men o andra sidan får ju jag lägga om kosten massa o det känns ju också meckigt.. :( Jjag älskar ju allt med ost o grädde o smör osv. Menmen bara Alfred mår bra så är jag glad.
Vi får se vad proverna visar helt enkelt!

Nu ligger jag med honom på soffan o han sover tätt intill mig, jag har med sovit lite. Välbehövligt. 
Lilla sötnosen, vad jag älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela