andreamalinsofia.blogg.se

Vårshopping...

Publicerad 2014-03-21 09:35:00 i Allmänt,

Nu börjar det klia lite i spenderarfingrarna när våren börjar komma på riktigt, och jag faktiskt kan börja snegla på alla fina kläder på andra avdelningar än mjukiskläder och mammabyxor. :)
Dock är det ju den lilla tråkiga detaljen att när man inte jobbar utan lever på föräldrapenning OCH samtidigt försöker spara lite varje månad blir det ju inte mycket över att spendera på kläder mm. Handlar ju hellre till Alfred isåfall.
 
Nåt jag iaf ska unna mig när gatorna är rensopade är dessa converse och nånting utav plaggen nedan. Vilka vet jag inte än, troligtvis koftan och ett av linnena, ser amningsvänliga ut.
Kompenserar med att avboka frisörbesöket i maj ;-)
 
 
Färgglad jag är va? :)
 
 
Drar på mina gamla trasiga converse sålänge. Och ska nu åka till sjukgymnasten på Sahlgrenska och kolla så dom sytt fast rumphålet på mig ordentligt! Att det kniper som det ska så att säga, haha. Kul jobb hon har... 
Återkommer eventuellt med resultatet. Eventuellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela