andreamalinsofia.blogg.se

När man tror han sover...

Publicerad 2014-05-12 07:40:41 i Allmänt,





Det var knäpptyst i hans lilla säng så tänkte jag skulle sätta mig o titta på hans söta, sovande uppenbarelse...
Eeeeh. Klarvaken. Dessutom hade han kissat ner sig och låg i en blöt pyjamas. 
Helnöjd ändå liksom! :-)
Han har börjat snacka och göra mer nya läten de senaste dagarna. Och så greppar han grejer o vevar runt med. Fånigt hur stolt o lycklig man blir av att se detta. 
Och det bästa av allt, han har börjat hålla mer runt halsen när man bär/gosar med honom. Åååååh det är så mysigt att jag går under.

Jaaahopp. Måndag! Ska packa alla kläder vi inte kommer använda i sommar. 
Igår va lilleman nöjd o glad hela dagen, tar gärna en repris på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela