andreamalinsofia.blogg.se

Packa

Publicerad 2014-05-22 13:44:37 i Allmänt,

"Nu ska jag packa minimalistiskt" sa jag till mig själv. Eeeh. Det gåååår inte. 
"Tänk om det regnar, då måste jag ha den här"
"Kanske blir kallt, denna måste med"
"Det kanske blir jättesvettigt, bäst att lägga ner 1643290000 st linnen"
"Nej men den här har jag inte använt på 3 år, den blir PERFEKT i Spanien"

Osv osv.
Och så alla kläder till Alfred. Jag öste ner hela hans byrå i en väska ungefär...

Hur det kommer sluta? 
Att jag har en och samma svettiga strandklänning hela veckan och resten kommer samla damm på hotellrummet.
Så som det alltid blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela