andreamalinsofia.blogg.se

Bilder

Publicerad 2014-11-16 20:58:48 i Allmänt,












Söndag. Jag är inte så bloggsugen för tillfället. Lite bilder från dagarna. Vi har hängt lite med Ohlsénkidsen och mamma, ätit massa god mat, ramat in lite kort, tränat, (hmmm jag har tränat, Björn sysslar ej med detta hehe), "pottränat" Alfred om man med pottränat menar att sätta han på pottan med kläder på o han sen kliver av direkt o kastar pottan i väggen..., hängt upp lampa i vardagsrummet, varit på Bauhaus. Jaa typ så. 

Nu ska jag äta choklad o dricka te o krama Björn för han är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela