andreamalinsofia.blogg.se

Dagarna går

Publicerad 2014-10-13 22:42:26 i Allmänt,

Helgen gick så fort?! 
Minns knappt vad vi gjort. Fick iaf finbesök av bästa Christian och Louise igår! Vi åt mat, öppnade paket (eller Alfred öppnade paket hihi), Louise fotade Alfred och sen hade det plötsligt gått flera timmar. Blev över 400 bilder så väntar med spänning på godbitarna :-) 

Gårdagskvällens promenad ner till sjön!

Idag har jag stått i köket större delen av dagen. Storkok till Alfred, blev lunch för 17 dagar framåt. Gjorde laxsoppa till mig o Björn på det som blev över.
Lunch till mig o lillen! Linsgrytor och äpplemos som Christian och Louise hade med sig. Finfin dessert!

Sen kunde jag inte sluta utan fortsatte med att göra matiga bovetepannkakor, haha. Ägg-gluten-mjölkfria! Blandade chiafrön i smeten istället för ägg. Rev massa zucchini o blandade med bovetemjöl, vatten o havregrädde. Salt, peppar, vitlök, chilli o basilika. Sen sås på havre crème fraiche/chunky salsa. Gooooott!! 

Jahopp. Det har väl det. Mest mat, haha.
Nu ska jag sova o samla kraft för resten av veckan är späckad från morgon till kväll Men det blir kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela