andreamalinsofia.blogg.se

Godmorgon fredag!

Publicerad 2014-10-10 10:00:16 i Allmänt,



Den här lillen är fortfarande rosslig men superpigg! 
Jag är inne på femte koppen kaffe (!!) och ätit min havregrynsgröt till frukost. 

Är på riktigt bra humör då fredagar är min "kontroll"-dag hur det går med träning och kost. Och det går mycket bra! Minskar i cm på vissa ställen och ökar på andra. Coolt hur kroppen funkar, men man blir ju grymt motiverad! :-) 

Blåser halv storm här så får se vad dagen bjuder på. Blir nog en sväng till Alingsås i eftermiddag.
Och ikväll blir det tacos och jag ska även få äta lite choklad. Mmmmm.


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela