andreamalinsofia.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2014-10-23 07:37:45 i Allmänt,




Idag gick vi upp tidigare än vanligt, innan 07. Inte mitt val om man säger så ;-) sitter o kollar Nyhetsmorgon.
Tur jag ändå är en morgonmänniska, alltid gillat att gå upp tidigt och stått som ett frågetecken när folk berättar att dom kliver upp efter lunch?! Då är ju dagen halvt förstörd. 
Men nu när valet inte längre är mitt när jag ska gå upp eller ej hade det väl vart skönt med EN morgon/förmiddag i sängen kanske :p 

Nu går iaf tvättmaskin, kaffebryggarn är på, jag ska packa lite för helgen i Kalmar. Ska bli underbart att få se lilla Tyr igen, han har ju vuxit massa. O imon ska jag få äta middag med min Buffa, utan bebis som pockar på uppmärksamhet. Det ska bli så nice. Och affe får kvalitetstid med sin pappa. Win win för alla. <3
Någon har kommit på att det går att STÅ på de där vingelpinnarna som sitter på kroppen. 
Någon som för övrigt har så mycket som SEX tänder nu. God have mercy...(on my bröstvårta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela