andreamalinsofia.blogg.se

Namnfest

Publicerad 2014-10-26 15:49:33 i Allmänt,




Superfin namngivningsceremoni för Tyr igår. Önskar vi hade fått mer tid att hänga men fick åka först av alla :-( 
Får gosa järnet med Alfreds minikompis (och med hans päron hehe) om några veckor igen.


Alfred busade med farfar imorse :-)

Nu är vi påväg hem igen. Det har varit jättemysigt att vara hemma, men.... Det blir så stressigt o jag avskyr det. Allt ska klämmas in på alldeles för få timmar. Och med Alfred försöker vi alltid åka så vi är hemma i vettig tid för suger att komma sent då. 
Meeeen. Ändå fint att få komma hem o träffa fam o vänner såklart. Nästa gång MÅSTE vi åka till mormor o morfar, gnager i mig varje gång. Saknar dom massor. 

Paus i Värnamo nu. Då ska jag skriva en önskelista till jul. "En helg som är lika lång som två veckor" ska det stå på den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela