andreamalinsofia.blogg.se

När man får resultat

Publicerad 2014-10-17 19:07:28 i Allmänt,





Tre veckor sen träningen drog igång! Varje fredag mäts mina resultat. Har följt träningsprogrammet i minsta detalj och aldrig skippat ett pass. Maten har jag skött bra men slarvat lite. Ätit för lite vissa dagar o mer andra, lätt att man missar ett mellanmål osv. Och det är enbart dessa slarvdagar jag kännt sug efter sötsaker. Men har varit duktig och inte stoppat i mig minsta socker/vetemjöl. (Undantag förra fredagen då jag åt lite mörk choklad).

IALLAFALL!! Jag fick idag på mig en klänning jag köpte för några år sen. Den satt riktigt obekvämt vid flytten då jag rensade garderoben men ville ej slänga bort den. 
O nästa helg är det namngivning för lilla Tyr. Gissa vad jag ska ha på mig? WOOP WOOP! Riktigt gött o mäta resultat i kläder. Fuck vågen. 

Nu: natta lilla älsklingen och sen frossa i räkor, avokado o svampröra med min stora älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela