andreamalinsofia.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2014-10-14 23:02:39 i Allmänt,

Idaaag.... har jag försökt slappa på morgonen/förmiddagen men gick sådär för någon börjar utforska o härja runt så fort att blinkar man en sekund för länge har man tappat bort honom typ. 


Tillexempel det där jäkla hålet under trappan... Där kommer han ju krypa in snart! Björn föreslog att vi sätter igen det med kartong o gaffatejp. Bra idé!
Ska nog riva bort hela den väggen så småningom...





Sen åkte vi in till stan iaf och lunchade med Britta o Maria. Älskar buffén på condecco! Alfred som hade sovit 10 min på förmiddagen till skillnad mot sina 1-3 timmar var på oförskämt gott humör. Han bara garvar den alltså. Go är han!

Storhandlade på vägen hem. Samt hämtade ut min nya telefon som kommit! 
Och nu ligger jag i sängen o ska soooova ett par timmar innan det är dags att natta om lillen. Hoppas på en lugn natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela