andreamalinsofia.blogg.se

Dags att sänka!

Publicerad 2014-09-18 09:17:32 i Allmänt,




Snart klättrar han ur sängen :)

Och gaaah vad jag saknar en sängram, trött på att sova på golvet nu. Nästa v måste vi fixa det!

Sjukt trött nu, mkt vaket inatt, nedkissning, byta blöja, lakan blablaa gääääsp. Sen var han svinpigg vid typ 06 när Björns klocka ringde. Härjade runt o pratade med nån vi inte såg. 
Bara att gå upp o se glad ut. :) nu sover han igen iaf o jag käkar frukost.

Igår var Britta här på förmiddagen och som vanligt blir jag helt lycklig av henne.  Fick skjuts in till Gbg efteråt o gick till öppna förskolan med Carina o Adam. Gjorde handavtryck i gips, fötterna gjorde vi ju i juni. Hoppas det blir lika fint!
Gled sen en runda på stan, åkte med Björn hem o slappade resten av kvällen.

Resultatet av storkoket föresten. Lunch för 2 veckor fram!
Silikonformar från Clas Ohlsson, bästa köpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela