andreamalinsofia.blogg.se

Fräscht

Publicerad 2014-09-25 08:47:28 i Allmänt,


Där ligger han på mattan o hånglar upp min toffel... Har liksom gett upp det där med att han slickar på äckliga saker. Han ÄR en hund. Behöver tuggleksaker o vill gegga o äta sitt eget kräk liksom ;)
Har fortfarande nolltolerans vad gäller att äta på mina converse samt hjulen på vagnen. Vill INTE pussa på honom när han röjt i hallen. 

Annars så har vi det bra. Hade en heldag i Göteborg med Lisa o Astrid i förrgår. Var så jäkla mysigt o vi fikade o fikade o... Gick på åhlens. Typ. Jag tryckte massa kakor för igår började min strikta kost för 3 månader framöver. Puuh.
Men måste säga att gårdagen gick över förväntan! Hade planerat en dag hemma för väntade mig att ha extremt sockersug o vara allmänt grinig. Men ICKE! Åt typ hela tiden (6 mål om dagen) så jag kommer ju inte gå hungrig precis. Fick tvärtom trycka i mig sista mellanmålet kl 22 för hade glömt bort det.
Känns bra :-)

Nu ska vi leka lite här hemma under förmiddagen och sen in och hänga  med Erika o Saga i Alingsås.
Pigg kille häromdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela