andreamalinsofia.blogg.se

Galen middagsbjudning

Publicerad 2014-09-18 21:16:46 i Allmänt,

Crazy kväll, haha. Middag med båda syrrorna (!) och alla barnen. Eller två barn var inte med o nästan tur det, haha. Gaaaaaalet. Tänkte skriva att det var mysigt men det är nog fel ordval... Eller nä, det var mysigt. På ett vilt sätt ;)
"Ketchuuuuup!!!!!!" "Kisdnödiiiiiig!!!" "Jag vill köra bilen NU!!!" ""Aaaajjjje maten e varm jag vill inte ha!!" "Mammamammamammamamma" Osv.

Underbart. Nu önskar jag mig en natts sömn. Det hade varit.... Åh gud. Ja, det är allt jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela