andreamalinsofia.blogg.se

Regnmåndag

Publicerad 2014-09-22 12:17:45 i Allmänt,


Måndag igen! Var en go helg, fick rensat mkt i förrådet o möblerade i Alfreds rum. Snabbvisit av Linda o Fredrik igår o sen åkte vi o strosade lite i Alingsås. Skönt.

Började med att göra frukost till mig o Alfred imorse. Han sin gröt o jag min yoghurt med musli o bär. Standard ;)
Sen försökte jag få igång vårt internet o hällde i mig kaffe medans någon hängde i min kjol i vanlig ordning.
Sen somnade han o jag duschade, skrubbade, la mask, syra, färgade fransar/bryn, hårinpackning. Haaaaallelujah moment på det. Tog ej kort på detta då jag var naken och lite hyfs och förstånd har man ju kvar.

Sen vaknade han o jag drog igång mixern med färsk ekologisk broccoli, avokado, päron, kiwi o banan. Perfekt näringsrikt mellanmål! Han älskade det. Färsk broccoli smakar ju lite speciellt men de andra ingredienserna tog bort det bra :-)
Så nu ligger vi på soffan. Han har börjat dregla o spotta nåt kopiöst igen. Mysigt... Klappa händerna med, så jädra gullig va. Vi väntar på Erika o Saga! Tanken är att jag o Erika ska fika o barnen ska sitta harmoniska o leka på filten. 
Vi får väl se ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela