andreamalinsofia.blogg.se

Valvaka

Publicerad 2014-09-14 21:28:17 i Allmänt,


Idag gick vi såklart o röstade! Det är väldigt fantastiskt att vi får göra det, hoppas att alla röstade med hjärtat.
Ligger o följer valvakan nu, och jag deppar lite för amningen blir mindre o mindre viktig för Alfred. Nu har han somnat 2 nätter i rad utan att jag ammat honom. Han sträcker sig efter mig o gråter lite men sen somnar han. Buhuuuu.
Men jag VET att det är nåt bra egentligen o han växer o utvecklas o äter bra o det är ett natuuurligt steg osv o blablabla.
Det hjälper inte mig. Jag sörjer det djupt o har man aldrig ammat kan man inte förstå o amningen har varit så underbar  o jag längtar nu extremt efter en ny liten bebis att nära vid min barm. Buhu.

Jaaaaja. Får trösta mig med de få ggr jag ammar om dagarna nu o klamra mig fast vid dom o njuta av det.

Valvaka var det... :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-09-15 10:02:01

Tack för en supermysig dag! Det var underbart att få lite Alfred-gos och en dos av ert sällskap med!
Och jag ser att gitarrerna kom upp med :)

Svar: Riktigt nice :-) Alfred hälsar till faster o Fredrik! Kram!
Andrea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela