andreamalinsofia.blogg.se

Åker snålskjuts

Publicerad 2015-04-25 09:24:47 i Allmänt,




Igår på promenaden kom kusin Sofia springandes så Affe åkte snålskjuts ett varv runt skolgården. :) Så söta.

Idag står vi i brygga i hallen uppe. Eller jag gör, de andra kollar på. Jag älskar att stå såhär! Kanske för jag inte kunnat på flera år för jag haft så ont i mina handleder o vart allmänt stel i ryggen. Men nu går det bra! Kroppen är väl så slapp o uttöjd efter graviditeten att den går o böja kors o tvärs? :-D
Det stör mig dock något fruktansvärt att Björn kan stå på huvudet men inte jag. Han som aldrig tränar eller gör något över huvudtaget. Det är mitt mål i sommar, att stå bättre på huvudet än han. Kanske ska ha en tävling på bröllopet efter några glas vin? Haha.

Idag ska jag o min älskling iaf ha en dag själva ihop, Affe ska på bondgård med sina kusiner. Ska bli så mysigt, men känns lite konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela