andreamalinsofia.blogg.se

Århundradets mest effektiva helg

Publicerad 2015-04-26 21:49:26 i Allmänt,


Igår åkte som sagt Alfred med familjen Ohlsén på äventyr hela dagen och jag o Björn hade en heldag tillsammans i Göteborg. Första gången vi lämnade honom så länge o det knep lite i hjärtat när han gick iväg hand i hand med Sofia. Men det kändes tryggt o bra, vår stora men ändå så lilla kille. <3 


Vi handlade inför bröllopet mm o strosade runt. Mölade i oss hamburgare på olearys o hamnade i matkoma.
Tog inte tåget hem förrän fem och då passade vi på att åka o handla också så hämtade inte lilleman förrän efter 18. Drygt 7 timmar var vi borta o jag var helt pirrig när vi skulle hämta honom. Haha astöntigt jag vet.



Men han hade haft det så bra! Klappat en massa gulliga djur o myst med sina kusiner hela dagen.

Och idag... Förvånas över hur mycket man kan hinna med.




Jag fick sovmorgon imorse, sedan har följande skett:

-stor barnloppis i skolan (fyndade superfin mössa från littlephant för 15 pengar. Samt några tights)
- byggt ett staket till baksidan
- klippt gräsmattan
- rensat i rabatter och räfsat ihop massa gammalt skit 
- storhandlat 
- varit på lekplatsen
- haft besök av kusin Emma
- dammsugit
- sprungit med syrran

Plus det vanliga med matlagning o jaga ungen. 

Lite trött nu. Men det har varit en himla fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela