andreamalinsofia.blogg.se

Flickan Alfred

Publicerad 2015-04-27 23:35:21 i Allmänt,


Idag blev Affe kallad flicka 3 ggr på vår korta promenad. Hihi. Det är hans nya jacka tror jag. Den är lite rosaröd för de andra färgerna va trista tyckte jag. 
Mötte bland annat en man med hund. "Hon får klappa om hon vill"
"Ja gärna. Ska du hälsa på hunden Alfred?"
"Det var en modig tjej, inte rädd hon inte".
"Nej han älskar hundar"

Skoj.



Annars har vi mest pussats o kramats idag. Han har sagt mamma hela dagen, länge sen nu. Mamma mamma mamma. Jag får inte nog. Älskar min lilla flicka Alfred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela