andreamalinsofia.blogg.se

Häromdagen...

Publicerad 2015-04-22 21:47:41 i Allmänt,



När man tror att det vakna barnet ska vilja gå upp men sen gör en helomvändning och somnar om på halsen/bröstkorgen. Himla gulligt, synd bara att det var grymt obekvämt och svårt att andas.... 





Han är så rolig <3
och trött. Somnade mitt i mellanmålet.

Idag har vi varit ute i princip hela dagen, varit sommarvärme. Nya bilen har vi fått hem och idag har jag o min böna varit förlovade i tre år. Tiden går så fort!  
Ska sova snart o ladda för ännu en dag ute i solen, sen ska det bli regn hela helgen så får passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela