andreamalinsofia.blogg.se

Lite blod, mycket mys

Publicerad 2015-04-13 20:47:21 i Allmänt,



Affe kan inte bestämma sig vem han ska charma mest, mamma eller tant Maria ;)
Mycket fin dag idag! Varit en del orosmoment som slutat bra allihop, så ska det fortsätta!
Lämnade föresten blod idag, inte gjort på några år av rätt förklarliga skäl. Men nu ska jag gå regelbundet igen, är ju inte så ofta. Hade gjort varje månad om jag fick, borde alla göra. Förstår helt om man är extremt spruträdd, men det är väldigt många som nog ej gör det för man helt enkelt inte tänker på det eller av bekvämlighetsskäl, vet inte. För mig är det en självklarhet iaf. Går på nolltid och kostar nada. Affe var med mig o raggade på alla sjuksyrror. Han lovade att han också skulle bli blodgivare sen.

Och lilla Affe nattmonster.  Den stackarn är tokinflammerad i tandköttet i ena överkäken. Helt blåsvart o svullen. Gubbisen, säkert därför han är så ledsen på natten. Ska till tandläkaren med han på tors, passar ju bra. Säkert ingen fara men ändå skönt att vi har tid.
Usch, vet ju själv hur ont det gör med tandvärk. Hoppas det går över fort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela