andreamalinsofia.blogg.se

Valborg!

Publicerad 2015-04-30 06:37:07 i Allmänt,

Ett år sen idag som vi skrev på för huset! :-)
imorgon är det maj, som jag längtat! När det blir maj är det ju sommar, eller hur? Affe har sina löpskor för varvet redo! Några veckor kvar bara.

Inte för det är direkt sommarvärme... Men det kommer!

April var ändå väldigt bra! Vi fick vår nya bil, det har varit många soliga dagar, påskhelg i Kalmar, jag har nytt jobb, och bröllopet känns lite lugnare. Nu längtar jag efter att gifta mig.
Det här var den 4 juli 2013. Tänk vilken liten räka som låg där inne då, bara drygt 10 veckor gammal. Vi trodde vi förlorade honom den morgonen men så fick vi se denna bilden på ultraljudet. Hjärtat slog så fint! 
Senare den dagen föddes min systerdotter Elsie.
Betyder detta att jag ska bli gravid på bröllopsnatten??!!! Haha. 

Vi får väl se. Nu ska jag gå upp, ligger ENSAM i sängen, minns inte när det hände sist? Affe sover fortfarande i sin egen. Skönt faktiskt. 
Blir en lugn dag, sen blir det fullt ös hela helgen med besök av Christian o Louise, jobb för mig på lördag och utgång i Göteborg på kvällen. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela