andreamalinsofia.blogg.se

Nytt år!

Publicerad 2015-01-04 11:53:31 i Allmänt,

Nyåret firades med våra bästa, god mat med betoning på GOD! Egna burgare, pommes from scratch, Patriks hemmagjorda bbq-sås. Och en syndig chokladkaka på det. Matkoman var ett faktum o jag däckade på soffan vid 23.











På nyårsdagen efter att vi snittat på kanske 3 timmar sömn var alla PIGGA O GLADA.


Sen åkte vi hem. Superskönt att vara hemma men har lite lätt ångest för att Björn börjar jobba igen, vart så skönt att vara lediga tillsammans o dela på ansvaret för den där lilla.
Menmen. Jag hoppas mest att nätterna blir bättre snart, det skulle underlätta. Inatt var det skrik o tandagnisslan (bokstavligen) typ hela natten. Stackars liten men fan, stackars oss litegrann också va? ;-)
Har pimpat till oss lite nu iaf för att åka o fira Adam 1 år! Wohoo!
Sen kör vi Ikea-racet. Bauhaus. Storhandla. Sånt man alltid ska göra när man inte sovit, höhö. Jag är faktiskt taggad :-)

Pigg kille redo för kalas. Nya (begagnade) pjuckerna på ;-)

Kommentarer

Postat av: Faster Hanna

Publicerad 2015-01-30 00:02:32

Det var inte mycket häng på brallorna! Men han är ascool ändå, speciellt med dojjorna till!
Kramas från mig!

Svar: Det är inte byxorna han fick av dig ;) dom är de massa häng på! Kramis
Andrea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela