andreamalinsofia.blogg.se

God kväll!

Publicerad 2015-03-31 20:20:10 i Allmänt,



Fick ett infall ikväll att göra välling då gröten var slut o lillen verkade mer hungrig... Blev riktigt god :)
Vispade 1 msk bovetemjöl med 2 dl vatten tills det kokade upp och tjocknade. Hade i lite kardemumma o vaniljpulver o sen en rejäl klick kokosolja. Hade jag haft havremjölk eller liknande hemma hade jag blandat det hälften/hälften med vattnet.
Han sörplade iaf i sig lite o verkade gilla det :) 

Var nere på BVC en snabbis innan idag. Gick själv såklart ;)
kom hem o provade morsans skor! 
Klättrade upp på köksbordet (!!!)
och jag? Nä jag har suttit i min nya favoritoutfit här i köket hela dan. Inga konstigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela