andreamalinsofia.blogg.se

Helgen

Publicerad 2015-03-09 07:51:32 i Allmänt,






I lördags började dagen tidigt med morgonpigg liten kille. Vi kollade Barnkanalen och badade. Eller han badade o jag duschade :-)
Sen blev det en snabbvända till Alingsås med syrrans sjuka marsvin för behandling. Tillbaka och vidare för en heldag på Allum med fina Hannah. 
Laddade lillens vårgarderob med lite färg och nya skor. Kommer bli så fint!

Sen bestämde vi att Hannah hakar på hem eftersom Björn skulle till Kalmar. Kollade mello o käkade pizza. Så mysigt!




En av få bilder där jag tycker han är lik mig!


Vi slappade i pyjamas typ fram till 13 igår. Trodde det skulle bli sol o varmt men va mulet o kallt, haha. Men hade iaf bestämt att jag o Affe skulle gunga på lekplatsen så sagt o gjort. Skjutsade ner Hannah till tåget o sen var det gungtime! Han älskade det, skrattade så han fick hicka. 

Björn kom hem sent igårkväll igen, var precis lagom att vara borta från varann en natt. Längre än så vill jag inte sova ensam <3


Solig morgon idag o himlen är klarblå. Klockan är inte ens 8 så känns som det blir en bra måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela