andreamalinsofia.blogg.se

Lång dag, härlig dag

Publicerad 2015-03-12 18:07:09 i Allmänt,


Hela familjen var uppe med tuppen idag, åkte in till Göteborg innan klockan slagit 7. Var oförskämt pigg ändå :)

Donade lite i stan innan Björn åkte till jobbet och jag mötte upp Britta en kortis för en kaffe.

Strosade sedan runt en stund innan nästa dejt som var Linda och oliver!
Barnen var nöjda i vagnarna så vi kunde njuta av kaffe i solen. Ljuvligt!


Åkte tåget hem!

Sen somnade en eftermiddagstrött kille på mitt bröst i soffan. Minns inte ens när han sov på mitt bröst sist. Flera månader sen. Åh som jag njöt! Bara satt o snusade i hans nacke.
Men underbart är kort o nu är han vaken och allt annat än lugn, haha! 

Dags o laga middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela