andreamalinsofia.blogg.se

Våfflor igår, möblering idag, helg imon!

Publicerad 2015-03-27 21:17:26 i Allmänt,


Vi körde en våffeldag igår istället, gick ju lika bra det. Gjorde glutenfria med bovetemjöl, dom blev lite mastigare än vanliga så efter 3 st höll både jag o Björn på att spricka. Mumsigt!






Idag har jag o Affe möblerat om hela huset typ... Han har faktiskt hjälpt mig på riktigt! Varit bästa sällskapet iaf o bjudit på obegränsat med pussar o kramar. Hans tält fick komma upp på hans rum så blev lite mer plats här nere.
Får väl se när jag tröttnar o blir rastlös nästa gång... Kan ju vakna mitt i natten o vilja flytta möbler. Inte riktigt friskt va? ;p
Just det, Alfred har tjatat om att få ta hål i örat. Gav med mig till slut!
(Nej det där gör inte ont på honom, lovar).

I helgen blir det IKEA, Göteborg o på söndag en tur till Alingsås. Full rulle, solen får gärna skina.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela