andreamalinsofia.blogg.se

Vart tog dagen vägen?

Publicerad 2015-03-16 19:14:18 i Allmänt,


Den här killen ville INTE gå upp i morse. Det är inte många dagar i veckan vi ska iväg direkt på morgonen men alltid när vi ska det, då ska han ta sovmorgon. Hmmm, hur kan det alltid va så?!
Strax innan 8 fick jag gå upp o dra upp persiennerna o typ skaka liv i honom. Han vände bara blöjrumpan i vädret o snarkade vidare, hmmm... Sen hetsvaknade han o nös mig 4 gånger i ansiktet. Tack o godmorgon!


Tog bussen o tåget ut till Linda för o fika me mina gotjejer!


Lilla Oliver, idag var han nästan exakt lika stor som Affe var när han föddes, haha. Känns så sjukt! :-) Lilla mini, men ändå... Hur kan man trycka ut en sån...?
Kroppen är cool.

Sov lite middag med Affe när jag kom hem. Lagat middag. Hänger i köket me mina killar nu.
Imon börjar min 3-dagars detox! Längtat efter den, ett par år sen jag körde sist, av förklarliga skäl. Skriver mer om den imorgon! :-)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela